Pentru achizitiile efectuate online clientii beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru retur. Perioada de 14 zile incepe de la data primirii produselor comandate. Pentru a receptiona un colet retur trebuie ca acesta sa fie trimis cu acelasi curier folosit de noi la expediere si sa fie asigurat la valoarea integrala. Coletele trimise cu alt curier nu vor fi receptionate. Costurile de transport si asigurare a obiectelor returnate vor fi suportate de catre Dvs. Obiectele returnate care nu sunt exact la fel si în aceeași stare in care au fost livrate nu vor fi acceptate pentru retur. Daca produsul returnat este deteriorat, fara documente sau are semne de utilizare, ne rezervam dreptul de a refuza returul contravalorii produsului. Nu putem accepta pentru retur produse care au fost modificate sau deteriorate. Sunt acceptate doar produsele care sunt in starea lor originala, nu au fost deteriorate, nu prezinte semne de utilizare si au toate ambalajele originale. Daca produsul returnat este deteriorat, fara documente sau are semne de utilizare, ne rezervam dreptul de a refuza returul contravalorii produsului. Nu putem accepta pentru retur produse care au fost modificate sau deteriorate. Nu se accepta niciun retur fara solicitarea scrisa prealabila transmisa la adresa comenzi@pietrebijuterii.ro.
Pentru efectuarea unui retur trebuie sa parcurgeti urmatoarele etape:
- pe adresa comenzi@pietrebijuterii.ro ori pe WhatsApp trimiteti o solicitare de retur in care specificați obligatoriu: nr. comenzii online, numele pe care s-a plasat comanda, denumirea din factura a produsului pe care doriți sa il faceți retur, numarul si data facturii de achizitie și adresa exacta de unde sa fie preluat coletul;
- după analizarea solicitării Dvs, in maxim 48 de ore lucratoare veți primi o confirmare ca aceasta a fost inregistrata si un awb / o calculatie a costului de transport pe care urmeaza sa-l achitati la expedierea coletului de retur
- ambalați produsul; coletul de retur trebuie sa conțina atat produsul (care trebuie sa fie nou, nefolosit, nepurtat si nedeteriorat in vreun fel, in integralitatea lui), insotit de toate documentele originale, cat si ambalajul original si toate bonusurile / obiectele ori materialele oferite cu titlu gratuit; orice produs promotional si / sau ambalaj oferit/e cadou impreuna cu produsul achizitionat, trebuie returnat/e in aceleasi conditii descrise anterior; va rugam sa asigurați ambalarea corecta a coletului, deoarece nu ne asumam responsabilitatea pentru pierderea sau distrugerea pietrei/pietrelor din cauza ambalarii defectuoase
- dupa receptionarea coletului vom verifica daca piatra este integra, nedeteriorata, nefolosita si nemodificata in vreun fel
Pentru o procesare rapida a returului, va rugam sa va asigurați ca ați parcurs in integralitatea lor toate etapele de mai sus.
Odata cu trimiterea solicitarii de retur va rugam sa ne comunicati ce varianta de solutionare preferati dintre urmatoarele:
- inlocuire: produsul poate fi inlocuit cu un alt produs din oferta noastra; daca prețul produsului ales difera, se va returna / plati diferența de preț;
- restituirea prin transfer bancar a sumei platite pentru produs: daca alegeți aceasta varianta, banii pentru produsul returnat se vireaza in contul Dvs bancar din care ati facut plata in termen de de 5 zile lucrătoare de la data recepționării produsului returnat.
Produsele personalizate nu pot fi returnate pentru alte motive decat cele de neconformitate. Acestea includ: 1. pietrele care nu sunt disponibile in stoc, aduse de la furnizor la comanda Dvs si 2. certificatele de expertizare emise de catre gemologul extern la solicitarea Dvs
Nu ne asumam nicio raspundere pentru pietrele pierdute de catre Dvs si nici pentru cele deteriorate la montare, ori in purtare / manipulare.
Daca aveți intrebari, va rugam sa ne contactați pe e-mail la adresa comenzi@pietrebijuterii.ro sau telefonic la numărul 0732/10.87.80.